سایت تخصصی ارائه کتابهای پلیسی ،نایاب و قدیمی کتابهای نویسندگان مشهور دنیا و ادبیات جهان،سناریو نویسی و نمایشنامه نویسی ،شعر،زندگی نامه مشاهیر و قدرتمندان یزرگان و حاکمان جهان .ضمانت محصولات ما 100در 100 و توسط شرکت فورکیا تضمین شده است..

محل لوگو

کتابهای نایاب و قدیمی (سرگذشت و رویداد واقعی)

دانلود pdf مجموعه داستانهای صادق هدایت(بیش از 67 داستان)

رازآفرینش-کدکس- دنیای ناشناخته-نیروهای مرموز-اساطیر- بیگانگان- دانش ناشناخته از دنیا و خدا

جدیدترین های سایت کتابکده فورکیا (http://ketabkadeh.4kia.ir)

پر خواننده ترین و پر فروش ترین فایلهای سایت کتابکده فورکیا-http://ketabkadeh.4kia.ir

کتابهای مرتبط با زبان انگلیسی

کتابهای مرتبط با گنج و دفینه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 91
  • بازدید دیروز : 120
  • بازدید کل : 405774

ربه کا نوشته دافنه دو موریه


ربه کا نوشته دافنه دو موریه

ربه کا

این کتاب سرنوشت‌ دختر جوانی را روایت می‌کند که با اربابش زندگی می‌کند. او در تمام‌ اوقاتش‌ در حال سفر بود تا در یکی از سفرها با ارباب خود به یک هتل ییلاقی می‌رود. دختر جوان در آن هتل با مردی که سنش از او بالاتر بود و ثروت زیادی داشت آشنا می‌شود و بعد از مدتی با هم ازدواج می‌کنند.

زن جوان بعد از ورود به خانه‌ی اشرافی متوجه می‌شود که ماکسیم به‌ تازگی همسر خود، ربکا را از دست داده و چند سالی است که به تنهایی زندگی می‌کند و این اتفاقات آغاز سرنوشت حیرت‌انگیز دختر جوان در آن عمارت می‌شود. بعد از مدتی به دلیل تمجیدهایی که‌ از گوشه‌ و کنار درباره زیبایی، مردم‌داری و شخصیت ربه‌کا شنیده‌ بود کم کم شیفته و دلباخته‌ی شخصیت بانوی اول عمارت شد.

جذابیت داستان زمانی آغاز خواهد شد که زن جوان می‌خواهد مانند ربه‌کا رفتار کند، اما در ادامه متوجه تفاوت عجیبی می‌شود و چالش اصلی داستان در همین قسمت از داستان شکل می‌گیرد که شما را با تمام وجود مشتاق خواندن ادامه‌ی داستان نگه می‌دارد. آن چیزی که بیش‌تر از هر چیزی شما را به دنبال صفحات کتاب می‌کشاند این است که ربکا زنده نیست، اما شخصیت او چنان پرداخته و تاثیرگذار روایت می‌شود که حضور او را در طول داستان حس می‌کنید.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 617

کتابکده ketabkadeh ارائه دهنده فایلهای pdf کتاب در موضوعات علوم غریبه قدیمی و نایاب -کتابهای نوستالژیک کتابهای کودکان شعر ادبیات -گنج یابی - دفینه یابی - فایلهای صوتی کتابهای صوتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما