سایت تخصصی ارائه کتابهای پلیسی ،نایاب و قدیمی کتابهای نویسندگان مشهور دنیا و ادبیات جهان،سناریو نویسی و نمایشنامه نویسی ،شعر،زندگی نامه مشاهیر و قدرتمندان یزرگان و حاکمان جهان .ضمانت محصولات ما 100در 100 و توسط شرکت فورکیا تضمین شده است..

محل لوگو

دانلود کتابهای نویسندگان خارجی

کتابهای نایاب و قدیمی (سرگذشت و رویداد واقعی)

دانلود pdf مجموعه داستانهای صادق هدایت(بیش از 67 داستان)

رازآفرینش-کدکس- دنیای ناشناخته-نیروهای مرموز-اساطیر- بیگانگان- دانش ناشناخته از دنیا و خدا

جدیدترین های سایت کتابکده فورکیا (http://ketabkadeh.4kia.ir)

کتابهای حمزه سرداد ور

پر خواننده ترین و پر فروش ترین فایلهای سایت کتابکده فورکیا-http://ketabkadeh.4kia.ir

کتابهای مرتبط با زبان انگلیسی

کتابهای مرتبط با گنج و دفینه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 68
  • بازدید دیروز : 80
  • بازدید کل : 404885

کتاب چشمه آب حیات نوشته جمشید صداقت نژاد


کتاب چشمه آب حیات نوشته جمشید صداقت نژاد

دانلود pdf کتاب چمشه آب حیات نوشته جمشید صداقت نژاد

تعداد صفحات 152- این کتاب در هیچ سایتی دانلود نشده است نسخه کتاب تنها در سایت http://ketabkadeh.4kia.ir

Spring of life by jamshid sedaghat nejad download pdf book

مضمون اصلی این کتاب یافتن گنج دفینه و زیر خاکی و کوزه طلا در کویر لوت است پس از تزکیه نفس و شهود قلبی می توان به هراسرار نهفته برا ی یافتن گنج و طلادست یافت و نیازی به نقشه گنج نیست. داستان مربوط به درویش و مریدی است که بدنبال گنج مدفون در دل کویر لوت می روند و سر شار از نکات آموزنده در گنج یابی است.

کتاب چشمه آب حیات نوشته جمشید صداقت نژاد  تنها در سایت http://dafineh.4kia.ir  آورده شد ه و در هیچ یک از سایتها آورده نشده است و اگر بعد از این تاریخ ،در سایتی آورد شود بدون شک صد در صد کپی از اینجاست،ایراد هم ندارد چرا که دانش در یک جا تولید می گردد،و هرگز نمی توان جلوی نشر آن را گرفت. قیمت کتاب 37000هزار تومان است و هزینه نا چیزی است. چرا که یاد گیری دانش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

 

 

دانلود کتاب چشمه آب حیات جمشید صداقت نژاد

 

ا

 

دانلود کتاب چشمه آب حیات جمشید صداقت نژاد

 

 

این کتاب علاوه بر گنج یابی مناسب سلسه دارویش گنابادی نیز هست چرا که شخصیت اصلی آن کوکب علیشاه از دراویشی است که طریقه دستیابی به گنج را به مرید خود آموزش می دهد. چرا می گویم این کتاب مناسب سلسه دراویش گنابادی و نعمت اللهی ها است بدلیل اینکه در آن اشاره ای به عزلت نشینی نشده است.بر خلاف آنچه در تصوف آمده است و اشاره به عزلت دارد

توجه و اصولٌ دارویش گنابادی عبارتند از:

  1. مبارزه با بیکاری و تن‌پروری
    1. مبارزه با اعتیاد و تقبیح آن
    2. خدمت و شفقت به خلق خدا
    3. منع گوشه‌نشینی و انزواطلبی
    4. پرهیز از اظهار کشف و کرامات و مبارزه با خرافات
    5. تصحیح و تبیین نظریهٔ وحدت وجود
    6. فراخوان صوفیان نعمت‌اللهی جهان در ضیافت حق

 

چون نام شخصیت اصلی این کتاب کوکب علیشاه تحقیقی نیز در سلسه دارویش گنابادی و نعمت اللهی نمودم که کلیات آن به شرح ذیل جهت آگاهی آورده شده است.

سلطانعلی شاه دو زوجه داشته‌اند: زوجه اولیه ایشان صبیه مرحوم حاج ملا علی بیدختی بوده که از وی دو فرزند داشته؛ اول دختر مسماه به خاتون، دوم حاج ملاعلی نورعلیشاه جانشین ایشان. پس از فوت زوجة اولیه صبیه مرحوم آقا میرزا عبدالحسین پیر دلیل را نکاح فرموده وازآن هنگام شهادت پنج فرزند داشت: چهار دختر به نام‌های زبیده، زهرا، گوهر، کوکب و یک پسر بنام محمد باقر

بار دیگر می گویم مضمون این کتاب آب حیات نیست.اصولاٌ مطلب خاصی در مورد چشمه آب حیات نه تنها در کتابهای ایران بلکه درکتابهای سایر کشور های دنیا نمیتوان پیدا کرد،جز مطلب کوتاه آنهم در حد چند خط:

1-آب زندگانی یا آب حَیات چشمه‌ای تخیلی است در داستان‌ها که گفته می‌شود هر کس از آن بنوشد جوانی خود را بازمی‌یابد و پیر نمی‌شود.

-2داستان‌های مربوط به آب زندگانی هزاران سال است در نقاط گوناگون جهان بازگو شده و در گیلگمش، نوشته‌های هرودوت (پنج سده پیش از میلاد) و اسکندرنامه ها و داستان‌های جنگ‌های صلیبی نیز دیده می‌شود. در داستان‌ها به آن آب زندگی،آب حیوان، آب جاودانگی، آب جوانی، و آب بقا هم گفته‌اند.

3-فکر نوشیدن از آب حیات یا بهره‌ور شدن از هر دارو یا وسیله جاودان‌ساز، فکری است با پیشینه‌ای به درازی عمر آدمی در این کره خاکی، زیرا برای مردم آنچه هرگز چاره‌ای نداشته است و ندارد، مرگ است.

2-در داستان‌های اسلامی نیز نام سه تن آمده است که در پی آب زندگانی رفته‌اند. دو تن از ایشان از آن آشامیده و زندگی جاودان یافته‌اند و یکی ناکام بازگشته است: الیاس، خضر و ذوالقرنین.

کتاب چشمه آب حیات که فرا روی شماست بر خلاف عنوان آن به هیچ عنوان موضوع آن مرتبط با یافتن چمشه آب حیات نیست بلکه تلویحاٌ چشمه آب حیات را در بین سطور به مرور تبیین می کند.

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 37,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2204

برچسب های مهم

کتابکده ketabkadeh ارائه دهنده فایلهای pdf کتاب در موضوعات علوم غریبه قدیمی و نایاب -کتابهای نوستالژیک کتابهای کودکان شعر ادبیات -گنج یابی - دفینه یابی - فایلهای صوتی کتابهای صوتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما