سایت تخصصی ارائه کتابهای پلیسی ،نایاب و قدیمی کتابهای نویسندگان مشهور دنیا و ادبیات جهان،سناریو نویسی و نمایشنامه نویسی ،شعر،زندگی نامه مشاهیر و قدرتمندان یزرگان و حاکمان جهان .ضمانت محصولات ما 100در 100 و توسط شرکت فورکیا تضمین شده است..

محل لوگو

دانلود کتابهای نویسندگان خارجی

کتابهای نایاب و قدیمی (سرگذشت و رویداد واقعی)

دانلود pdf مجموعه داستانهای صادق هدایت(بیش از 67 داستان)

رازآفرینش-کدکس- دنیای ناشناخته-نیروهای مرموز-اساطیر- بیگانگان- دانش ناشناخته از دنیا و خدا

جدیدترین های سایت کتابکده فورکیا (http://ketabkadeh.4kia.ir)

کتابهای حمزه سرداد ور

پر خواننده ترین و پر فروش ترین فایلهای سایت کتابکده فورکیا-http://ketabkadeh.4kia.ir

کتابهای مرتبط با زبان انگلیسی

کتابهای مرتبط با گنج و دفینه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 105
  • بازدید دیروز : 106
  • بازدید کل : 403005

الهام سر لاتی قتل الهام سر لاتی قتل بخاطر طلا عکسهای الهام سر لاتی قاتل الهام سر لاتی شناسائی شد قتل بخاطر یک مشت طلا


الهام سر لاتی قتل الهام سر لاتی قتل بخاطر طلا عکسهای الهام سر لاتی قاتل الهام سر لاتی شناسائی شد قتل بخاطر یک مشت طلا

ردپای زوج سارق در پرونده قتل الهام سرلاتی | سرقت طلاجات، انگیزه قتل

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف قتل و دستگیری یکی از متهمان پرونده زن گیلانی در شهرستان «تنکابن» با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف قتل و دستگیری یکی از متهمان پرونده زن گیلانی در شهرستان «تنکابن» با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر، گفت: در پی کشف جسد زنی اهل استان «گیلان» ساکن شهرستان «رودسر» در منطقه ۳ هزار شهرستان «تنکابن» در تاریخ ۲ مهرماه سال جاری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کار آگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان «تنکابن» با حضور در محل کشف جسد در بررسی‌های اولیه و با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند، زنی در ارتفاعات ۳ هزار از سوی فرد یا افرادی ناشناس از ناحیه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهارکرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، پس از چند روز رد پای یک زن و مرد به ماجرا باز شد و در نهایت یک زن به اتهام سرقت و قتل دستگیر شد.

وی افزود: متهمه در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ادعا کرد، همراه همسر صیغه‌ای خود مقتول را از «لنگرود» به عنوان مسافر سوار کرده و با انگیزه سرقت طلاجات، تصمیم گرفتند او را به مکانی نامعلوم برده و اقدام به سرقت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات و بازجویی های پلیس از این زن، گفت: برابر اظهارات این زن هیچ رابطه ای بین آنان و مقتول وجود نداشته و تنها با مشاهده طلاجات مقتول به این فکر افتاده که خودرو را به مسیر فرعی برده و با بستن دست و پای مقتول پس از سرقت طلاجاتش او را به قتل رساندند.

تقدیسی عنوان داشت: با توجه به متواری بودن مرد قاتل در این پرونده تلاش برای دستگیری این فرد در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، الهام سرلاتی کارمند تامین اجتماعی سیاهکل بود که اول مهرماه به قتل رسید.

اول مهر ماه امسال جسد زن جوان املشی به نام الهام سرلاتی در جاده دو هزار توسط ماموران اداره برق منطقه کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جسد مقتول که با ضربات متعدد جسم سخت به سر از پا درآمده بود به پزشکی قانونی منتقل شد و این در حالی بود که از چند روز قبل از کشف جسد، ماموران پلیس با دریافت گزارش مفقودی زن جوان از سوی خانواده وی، جستجو را برای یافتن ردی از او آغاز کرده بودند.

الهام سرلاتی کجا ناپدید شد؟
پدر الهام سرلاتی در گفتگو با خبرنگار رکنا در تشریح واقعه گم شدن فرزندش گفت:" دخترم ۳۳ سال داشت و ۶ سال قبل ازدواج کرده بود. او مهندس کامپیوتر و کارمند سازمان تامین اجتماعی سیاهکل بود. بعد از ازدواج ساکن رودسر شده بود. "

او در ادامه گفت:"روز حادثه دخترم می‌خواست به خانه ما در لنگرود بیابد. برای همین با سرویس اداره شان که یک پرشیا مشکی بود به میدان لنگرود آمد و پیاده شد. از آنجا باید برای رسیدن به خانه ما یک ماشین سوار می‌شد. بررسی دوربین‌های میدان لنگرود نشان می‌دهد که دخترم بعد از پیاده شدن از سرویس اداره، از یک مغازه خوراکی می‌خرد. در دوربین یک جگرکی در همان حوالی تصویر زن جوانی ضبط شده که سوار یک خودروی پراید می‌شود که به احتمال زیاد دخترم است. "

پدر الهام سرلاتی در آخر اظهار داشت که پول و طلا‌های دخترش بعد از کشف جسد همراه او نبوده است.

شناسایی قاتل
مخفیگاه قاتل فراری الهام سرلاتی کجاست؟/ متهم را شناسایی کنید+ عکس

در تحقیقات پلیس و ردیابی خودروی مظنون، زنی جوان دستگیر شد و اعتراف کرد که همراه همسر صیغه‌ای خود الهام سرلاتی را به عنوان مسافر سوار خودروی پراید کردند. بعد با هدف سرقت طلا و پول‌های الهام سرلاتی، او را به قتل رساندند.

در حالی که متهم به قتل متواری است، تلاش برای پیدا کردن ردی از او ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، اداره آگاهی تنکابن از مردم درخواست کرده که در صورت مشاهده متهم، فورا با پلیس تماس بگیرند.

  انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 311

برچسب های مهم

کتابکده ketabkadeh ارائه دهنده فایلهای pdf کتاب در موضوعات علوم غریبه قدیمی و نایاب -کتابهای نوستالژیک کتابهای کودکان شعر ادبیات -گنج یابی - دفینه یابی - فایلهای صوتی کتابهای صوتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما